Najpomembnejši trendi v digitalnem marketingu
| Članek je bil prebran 205 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Digitalni marketing je vse pomembnejši, kar dokazuje tudi dejstvo, da se večji delež oglaševalskega proračuna seli ravno k digitalnemu marketingu, kateremu bo v prihodnje namenjenega več denarja kakor bo namenjenega za TV oglase, ki so doslej kraljevali na tem področju. Zanimivo je tudi, da so se pomena digitalnega marketinga vse bolj začela zavedati tudi podjetja, ne samo po svetu, ampak tudi pri nas, zato prihodnje napovedi kažejo na to, da bo okoli 80 % podjetij v prihodnje povečevalo svoj proračun za digitalni marketing. Seveda je to lahko učinkovito le, če vemo, v kaj vlagamo in kako bo porabljen naš denar. Poznavanje trendov in spreminjajočih se razmer na področju digitalnega marketinga je zato pogoj, da smo pri svojem delu tudi uspešni. Pa si poglejmo nekaj najbolj pomembni trendov v digitalnem marketingu!

trendi 2017Vsebinski marketing ostaja kralj marketinga

Ne glede na to, koliko ste vanj vlagali doslej, se je potrebno začeti zavedati, da vsebinski marketing ostaja kralj marketinga nasploh. Vsebina bo tako ostala v središču in bo osnova vseh marketinških kampanj. V prihodnje bo še večji poudarek na kakovosti vsebine – ta mora biti pristna, ustrezna, personalizirana in predvsem koristna. Oglaševalci pa jih bodo morali znati uporabnikom oziroma potrošnikom ponuditi ob pravem času – na ustreznem komunikacijskem kanalu. Prednost vsebinskega marketinga je gotovo ta, da zagotavlja kar 3krat več potencialnega obiska, stane pa kar okoli 60 % manj kot tradicionalni oglaševalski kanali.

Mobilno ni več trend, mobilno je bilo trend včeraj

V kolikor se doslej mobilnemu oglaševanju še niste posvečali, močno zamujate. Mobilno je bilo namreč trend že lani, letos se poudarek samo še krepi. Iskalni promet preko mobilnih naprav je tako že močno prehitel obseg iskanja, opravljenega na namizju, v prihodnje pa bo ta odstotek samo še rastel. Tudi za prihodnost se pričakuje, da bo mobilno oglaševanje najhitreje rastoči oglaševalski kanal.

Prihodnost bo v videu

V prihodnje ne bo več pomembna samo vsebina, ampak tudi to, kako vsebino zapakiramo. Pri tem je eden ključnih trendov gotovo video. Digitalni video oglasi so tako v samo letu dni dosegli kar 35 % povečanje uporabe, v prihodnje pa bodo videi predstavljali preko 80 % vsega prometa na internetu.

E-mail marketing še ni rekel zadnje

S prihodom družbenih omrežij, video oglaševanja, itd., so mnogi kar nekoliko zaspali na področju e-mail marketinga. To pa nikakor ni pametno, saj je email marketing še vedno učinkovit in zagotavlja hitro povrnitev začetne investicije. Email marketing ima tako najvišji ROI med vsemi digitalnimi kanali. Velik odstotek ljudi s podjetji in blagovnimi znamkami raje komunicira preko elektronske pošte.

Podatki, podatki in še enkrat podatki

Prihodnost bo v veliki meri povezana s podatki. Vse bolj pomembna bo torej postala Big Data analitika, ki bo vse bolj postajala temelj za razne odločitve, ko bo šlo za marketinške strategije in izbor komunikacijskih kanalov. Prednost podatkov in analitike je namreč v tem, da ne tipamo v temi in se ne zanašamo na naš občutek ali intuicijo, ampak svoje odločitve lahko utemeljimo na preverljivih informacijah.

Izboljšajte personalizacijo

Uporabniki imajo raje oseben pristop. Če boste znali pridobljene podatke analizirati in uporabiti v svoj prid, potem boste lahko vaše oglaševanje personalizirali do te mere, da se bodo uporabniki čutili povezanega z vašo blagovno znamko ali podjetjem. V kar 86 % je namreč personalizacija ključna za nakupno odločitev, prav tako uporabniki raje poslujejo s tistimi podjetji ali znamkami, ki uporabljajo personaliziran pristop. 21. stoletje je na posameznika usmerjeno stoletje, temu pa je potrebno prilagoditi tudi oglaševanje.

SEO ostaja eden ključnih igralcev

Čeprav so mu nekateri napovedovali vse manjšo vlogo, pa je videti, da bo SEO tudi v prihodnje igral eno izmed ključnih vlog v digitalnem oglaševanju. Zakaj? Zato, ker ima v primerjavi z družbenimi omrežji kar 300 % prednost, ko gre za vlogo gonila prometa na spletno stran. SEO oziroma optimizacija spletne strani bo tudi v prihodnje ostala eden izmed najpomembnejših temeljev oglaševalske akcije na spletu.

Marketinška avtomatizacija bo v prihodnje nuja

Pa ne samo zaradi prihranjenega denarja in časa, ampak tudi zato, ker omogoča personaliziran marketing in merljivost, ki ji ni para. Na podlagi tovrstne avtomatizacije je namreč mogoče natančno razumeti kupca oz. potrošnika, vse od prvega klika pa do klika »Kupi«. Avtomatizacija gre torej z roko v roki s povečanjem prodaje in na kupca osredotočene filozofije.

Za celostno razumevanje trendov, ki nas čakajo v prihodnje, pa je pravi naslov digitalna agencija, kjer se strokovnjaki ukvarjajo z nenehnimi spremembami na področju digitalnega oglaševanja.

Preberite si tudi prispevek o tem, kaj je inbound marketing!

© 26. 09. 2017 - RP5.si. Oglaševanje.