Google Adwords in oglaševanje na Googlu
| Članek je bil prebran 2.588 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Ker lahko danes vse pogosteje slišimo izraze kot so Google oglaševanje in pa Google Adwords, nas na tem mestu zanima, kaj sploh označujejo tovrstni izrazi in kako dejansko deluje oglaševanje na Googlu. Ker Google nudi številne najrazličnejše pripomočke za oglaševanje, se oglaševalci pogosto odločajo za tiste, ki jih Google nudi brezplačno.

Google tableIzjemno priljubljen način oglaševanja je storitev, ko oglaševalci skušajo določenemu podjetju in njihovi uspešnosti pomagati tako, da mu skušajo povečati obisk njihove spletne strani. S tem se seveda poveča prepoznavnost podjetja, hkrati pa to pomeni tudi več potencialnih kupcev oziroma strank. Za povečanje obiska spletnih strani oglaševalci pogosto najprej analizirajo spletno stran določenega podjetja. Ko z analizo zaključijo, se lahko na podlagi dobljenih rezultatov odločijo, katere ključne besede bi na vašo stran pritegnile kar največje število novih obiskovalcev. Ključne besede so torej tiste besede, ki jih uporabniki Googlovega iskalnika vtipkajo v spletni brskalnik, da bi našli določenega ponudnika oziroma storitev. Izbira pravih ključnih besed je seveda temeljna, saj so to tiste čarobne besede, po katerih vas bodo potencialni kupci tudi dejansko iskali. Ko smo torej skupaj z oglaševalsko agencijo določili, katere so primerne ključne besede, je naslednji korak običajno kreiranje oglasne kampanje.

To pomeni, da se izbrane ključne besede zakupijo ter ustvarijo optimizirani in privlačni spletni oglasi, ki bodo s klikom nanje obiskovalce povezali z vašo spletno stranjo. Navadno se oglasi prikazujejo na vrhu ali pa v desnem kotu iskalnika. Oglaševanje na Googlu z uporabo programa Adwords je izjemno učinkovito predvsem zato, ker večina uporabnikov spleta oziroma potencialnih kupcev izdelke išče ravno na Googlu. Za podjetja je zato še kako pomembno, da so tam tudi prisotna.

© 27. 04. 2024 - RP5.si. Oglaševanje.