Pogoste napake pri oglaševanju na Googlu
| Članek je bil prebran 2.299 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Znano je, da je danes oglaševanje, poleg kvalitetnega izdelka ali storitve, ključen dejavnik za uspešnost določenega podjetja oziroma posla. Oglaševanje se iz zgolj klasičnih medijev vse bolj širi tudi na digitalno področje. Google oglaševanje je danes vse bolj razširjeno in priljubljeno. Gre za odličen način pri doseganju in ustvarjanju novih kupcev.

Google obrnjen narobeOglaševanje na Googlu je povrh vsega tudi stroškovno precej ugodno in zato primerno tudi za manjša in še nekoliko manj poznana podjetja. Vendarle pa se tudi danes še vedno dogaja, da oglaševalci zaradi pomanjkanja znanja in ne-sledenja hitremu tehnološkemu razvoju, delajo še prenekatere napake, kar jih seveda stane optimalnega rezultata in učinkovitega doseganja zastavljenih ciljev. Ena izmed pogostih napak, ki jih delajo oglaševalci je, da ne merijo konverzij. To je namreč ključno, če želimo imeti nekakšen »feedback« oziroma odziv na samo oglaševalsko kampanjo. Če takšno merjenje umanjka, umanjkajo tudi podatki o reakcijah nanjo, zato sama kampanja poteka povsem na slepo. Meritve konverzij za oglaševalce pomenijo pregled nad učinkovitostjo kampanje, prav tako pa lahko na ta način oglaševalec razpolaga in prerazporeja finančna sredstva ter na ta način poskrbi za optimalnost same kampanje. Podatki, pridobljeni s merjenjem konverzij, omogočajo optimizacijo, testiranje oglasov in določanje primernih cen na klik. Brez teh meritev lahko oglaševanje zaide v slepo ulico.

Še ena napaka je ta, da za vstopno stran nastavimo domačo spletno stran. Z določanjem domače strani kot vstopne strani namreč ne ustvarite najboljše uporabniške izkušnje za svoje obiskovalce. Vstopna stran mora biti osredotočena na ponudbo, ne na opise prehojene poti vašega podjetja in na vizijo za v prihodnje – do teh podatkov bo uporabnik že dostopal, ko se bo odločil, da mu je vaša ponudba všeč. Najprej pa mora dostopati do kvalitetno predstavljene ponudbe. Napaka oglaševalcev je tudi, da ne testirajo oglasov. To je ključno, če želimo učinkovitost in visok ROI.

© 19. 04. 2024 - RP5.si. Oglaševanje.