Sonček je tudi na Facebooku
| Članek je bil prebran 2.146 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Pred časom so bili objavljeni izsledki raziskav o obnašanju kupcev pri spletnem nakupovanju, ki so pokazali, da ljudje turistične ponudbe vse pogosteje rezerviramo, kupimo in tudi plačamo kar preko spleta. Za ponudnike turističnih storitev je to seveda dejstvo, ki ga morajo temeljito preučiti in tudi upoštevati pri svoji oglaševalski strategiji. Turistične agencije, ki temu trendu ne bodo sledile, bodo preprosto ostale zadaj, čez nekaj časa se nanje nihče niti ne bo več spomnil.

Všeč mi jePrisotnost na družbenih omrežjih

Ker naj bi bila turistična agencija svojim strankam ves čas na voljo, tudi ko so ti na poti in se kaj zalomi, so družbena omrežja zares odličen način, kako s strankami komunicirati tudi, ko se uradni delovni čas neke agencije konča. Stranke namreč cenijo, če so jim strokovni turistični delavci na voljo v tistem trenutku, ko jih najbolj potrebujejo. Facebook je zato eden od načinov, kako odgovarjati na vprašanja strank ali pa jim z nasveti pomagati razrešiti kakšno težavno situacijo. Turistične agencije si pravzaprav ne morejo več privoščiti, da ne bi bile prisotne na  najbolj priljubljenih družabnih omrežjih, saj bi to pomenilo, da zanemarjajo ogromen delež ljudi, ki bi jih drugače spremljali in njihove objave/novosti videli zgolj tam.

19.049 sledilcev je uspeh

Turistična agencija Sonček se prisotnosti na spletu dobro zaveda, kar potrjuje tudi preko 19.000 ljudi, ki so na njihovi Facebook strani že kliknili na gumb »Všeč mi je«. Sledilce lahko Sonček neposredno nagovarja, jim predstavlja aktualno ponudbo in novosti. Formula za uspeh takšne komunikacija s svojimi sledilci je ažurnost in odzivnost.

© 30. 04. 2025 - RP5.si. Oglaševanje.