Kaj je Inbound marketing?
| Članek je bil prebran 1.394 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Inbound marketing oziroma vhodni marketing je poimenovanje za razne načine, s katerimi skušamo promovirati določeno blagovno znamko ali podjetje. Pri tovrstnem marketingu se poslužujemo spletnih dnevnikov (blogov), video vsebin, e-novic, e-knjig, optimizacije spletnih strani (SEO), družbenih omrežij, podcastov, raznih študij in ostalih oblik vsebinskega marketinga. Inbound marketing se od outbound marketinga v osnovi razlikuje po tem, da skušamo pri inbound marketingu uporabnike pridobiti z kakovostno vsebino, ki ima dodano vrednost. Pri tem načinu marketinga si uporabnikovo zvestobo in pozornost torej prislužimo z ustvarjanjem odličnih vsebin.

vsebinski marketingPisanje bloga

Eden izmed najbolj klasičnih primerov Inbound marketinga je pisanje blogov. Namen bloga je ustvarjanje vsebin, ki imajo za bralca dodano vrednost. Blog je lahko del spletnega mesta ali pa samostojna enota na kateri izmed gostujočih platform. Blog običajno vsebuje tudi obrazec za e-novice, na katere se obiskovalec lahko naroči. Seveda bomo obiskovalce do tega pripravili zgolj, če bomo objavljali vsebinsko kakovostne in zanje uporabne objave. Na ta način bomo dosegli, da obiskovalci ne bodo želeli zamuditi niti ene same objave. Uporabnikom lahko damo druge uporabne vsebine, ki so samo posredno povezane z našo dejavnostjo (npr. nek hotel v Ljubljani na svojem blogu piše o znamenitostih, ki jih turist mora obiskati, o mreži javnega prometa, da ga bo turist znal uporabiti, o Urbani, izposoji koles ipd.). Inbound marketing je tudi koristna e-knjiga, ki jo uporabnikom ponudimo brezplačno, če vpiše naslov svoje elektronske pošte. Vse to lahko umestimo na svojo spletno stran in s tem prispevamo k povečanju organskega obiska. Če bo vsebina kvalitetna, poučna in uporabna, potem se ne rabimo spraševati, ali bomo imeli obisk ali ne.

Seveda inbound marketing pomeni ustvarjanje unikatnih in kvalitetnih vsebin, nikakor pa ne gre za prepisovanje vsebine iz drugih, podobnih spletnih mest. Prav tako se je treba ogibati uporabi mailing baz, ki smo jih pridobili s pomočjo nagradnih iger, itd. Najpomembnejša je dodana vrednost za uporabnika, torej vsebina, pri čemer ne gre iskati bližnjic (prepisovanje, ipd.). Kvalitetna vsebina terja čas za ustvarjanje, pri čemer se vložen trud na koncu pozna tudi na obisku. Izogibajte se zato ustvarjanju blogov z malo kakovostne vsebine ali pa z velikim številom povezav (linkov).

© 27. 04. 2024 - RP5.si. Oglaševanje.